Tuesday, July 28, 2009

wednesday 29-7-2009


saper lah yang sell semalam dan untung banyak saya nak ucapkan tahniah... semalam saya untung dengan amek profit 35pips..dan saya bersyukur sebab semalam saya buy... kenapa dia turun dengan begitu hebat saya tak tau tapi waktu penurunan itu berlaku saya takder... ok hari ni dia dah masuk dan keluar kawasan saya tak sempat ikut sell kerana menghadapi masalah dengan streamyx kat rumah kejap ada kejap tak der... tak per lah tak der rezeki lah tu... so kalau saper saper nak main lagi bole main cara swing atau pun tunggu kalau kalau price masuk kawasan balik... tapi kalau price masuk kawasan balik ada kemungkinan hari ni ranging.. saya hari ni cuti kot sebab stress dengan streamy yang tak tau nak cakap macam mana... takut karang main buat decision yang salah sebab emosi tk terkawal... ok lah semalat trading semua saya gi jalan jalan

No comments:

Post a Comment